Az employer branding(EB), azaz munkáltatói márkaépítés egy olyan átfogó, tudatosan tervezett folyamat, amelynek célja, hogy a vállalat vonzó és hiteles munkáltatóként jelenjen meg a munkaerőpiacon. Ez a megközelítés több területet átfog, beleértve a toborzást, a belső kommunikációt, a munkavállalói élményt és a vállalati kultúrát. Az employer branding nem csak a tehetségek bevonzását segíti, hanem a meglévő munkavállalók megtartását és elkötelezettségük növelését is, és így hozzájárul a szervezeti célok hatékony eléréséhez.
Szolgáltatásunk keretében ügyfeleinkkel szoros együttműködésben dolgozunk az employer branding stratégia megalkotásán és megvalósításán. Ez azt jelenti, hogy a megbízó vállalat stakeholder-eivel – vezetőkkel, HR szakemberekkel, kommunikációs és marketingcsapattal – közösen alakítjuk ki azt a módszertant és eszköztárat, amely amellett, hogy összhangban van a vállalati értékekkel és kultúrával, be tud épülni a szervezet mindennapi működésébe. A célunk, hogy az általunk kidolgozott megoldások „önfenntartóan” működjenek, és azokat a belső csapat a jövőben is könnyedén üzemeltesse.
Márkaelemzés és audit
Stratégiaalkotás
Programok és akcióterv kialakítása
Mérés és utánkövetés
Versenyelőny a munkaerőpiacon:
Tehetségek bevonzása és megtartása:
Hatékonyabb toborzás:
Munkavállalói elkötelezettség növelése:
Hosszútávú, fenntartható megoldások:
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.