Minden változási terv alapja a jelen helyzetről alkotott tiszta kép.
Vajon a vállalat dolgozói valóban elkötelezettek és motiváltak-e, rendelkeznek-e valódi ügyfélfókusszal? Milyen változásokra lenne szükség ahhoz, hogy a munkavállalók valóban proaktívak legyenek, s a vállalati kultúra letükrözze a szervezeti értékeket és stratégiát?
Annak érdekében, hogy ezekre a kérdésekre választ kapjunk, ahogy az orvosnál is a tényleges gyógyulás érdekében, először a diagnózist kell felállítani. A szakmailag megalapozott, folyamatosan továbbfejlesztett szervezeti diagnózis módszertanunk olyan kardinális témákban ad áttekintés a szervezet számára, mint az együttműködés szintje, az információ áramlás minősége, a szervezettség, az elkötelezettség vagy épp a szervezeti kultúra milyensége.
Hálózatkutatás módszertanunknak köszönhetően a felmérés eredményeként a vállalat vezetősége azt is láthatja, kik a szervezetben azok a véleményvezérek, akik bevonásával a tervezett változások és fejlesztések még eredményesebbek lehetnek.
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.