Érzelmeinkkel való bánásmódunk kulcsszerepet játszik mind magán mind a szakmai, vezetői működésben. Érzelmeinket tudatosan tudjuk változtatni, befolyásolni, alakítani, nem csak úgy megtörténnek velünk. A fejlett érzelmi intelligenciával rendelkező vezető azonban nemcsak a saját érzelmeit uralja, hanem, képes felismerni, hogy a csapatában milyen érzelmek működnek, felismeri az esetleges konfliktusokat, adott esetben képest mediálni vagy megelőzni azokat. Az érzelmi intelligenciája segítségével tisztában van munkatársai erősségeivel és fejlesztendő területeivel, képes őket személyre szabottan vezetni, motiválni.
A képzés segíti a vezetőket abban, hogy a nehéz helyzetekben is megtartsák belső érzelmi egyensúlyukat, és empátiával reagáljanak a munkatársi igényekre - ezzel erősítve a bizalmat a csapatban. Képesek lesznek saját és mások érzelmeit tudatosan felismerni, hatékonyabban kommunikálni, ápolva ezáltal a munkatársi kapcsolataikat és növelve a munkahelyi elégedettséget és teljesítményt egyaránt.
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.