Mások, különösen munkatársaink érzelmi állapotait megérteni, kezelni és annak megfelelően reagálni feléjük, sokszor lehetetlen, vagy éppen fölösleges kihívásnak tűnhet, miközben saját hangulatunkkal és érzéseinkkel is általában csak felületesen vagyunk tisztában. Mégis, amikor saját és mások érzelmeivel otthonosan bánunk, kiegyensúlyozottabbnak, érzelmileg stabilabbnak és terhelhetőbbnek érezzük magunkat. Az érzelmi intelligencia készségének gyakorlása éppen ezt a magabiztosságot, kiegyensúlyozottságot és terhelhetőséget segít növelni.
Amikor egy szervezet elkezd az érzelmek felismerésének és kezelésének készségével foglalkozni, az nemcsak az egyének jótékony fejlődéséhez járul hozzá, de fontos szerepet játszik a bizalom, a hatékony csapatmunka és a minőségi kapcsolatok kialakításában is. Az együttműködés szempontjából így szintet lépett csapatok gyakran számolnak be arról, hogy a célokat könnyedebben érték el, a ki nem mondott feszültségek okozta fásultság és nehézkesség csökkent és sok esetben a kiégés szélén lévő kollégák is új lendülettel folytatták a munkát. A program során gyakorlatias megközelítésben dolgozunk az érzelmeink tudatosításával, mások érzelmi állapotainak kezelésével és az érzelmeinkkel kapcsolatos hitrendszerek megértésével.
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.