A sikeres vezetés kulcsa nem abban rejlik, hogy mindenkivel felszínes, de jó viszonyban vagyunk, ennél sokkal fontosabb, hogy vezetőként a felmerülő nézeteltéréseket, konfliktusokat milyen módon kezeljük. Ha a vezető nem elkerüli a kapcsolatokban természetesen felmerülő konfliktusokat, hanem „beleáll” azokba, ám ezt korrekt módon, asszertívan teszi, akkor a munkatársakkal való kapcsolata egyre erősödik, ezáltal nő a dolgozók motivációja, erősödik a csoport-kohézió.
A konfliktuskezelés egy alapvető vezetői kompetencia, amelyre minden vezetői szerepben szükség van. Saját konfliktuskezelési stratégiáink megismerésével, mélyebb önismerettel, aktív figyelemmel és a non-verbalitás tudatos használatával sikeresen oldhatunk meg nehéz beszélgetéseket is. A program során feltérképezzük, hogy miért tapasztalhatunk ellenállást, valamint megnézzük, miként reagálnak az emberek a számukra nem elfogadható esetekben, mi zajlik a háttérben és mi mit tehetünk.
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.