Abonyi-Bolla Mariannal, a Grundfos SSC HR vezetőjével készítettünk interjút a koronavírus miatt kialakult helyzetről és tapasztalataikról.
A Grundfos a világ egyik legnagyobb szivattyúgyártó vállalataként közel 57 országban van jelen.
A HR Partner Consulting-gal közös együttműködésük 2019. júniusában indult el egy komplex vezetőfejlesztő képzéssorozattal, amelyet Assessment Center és Development Center szolgáltatásokkal kezdtünk meg.
Az együttműködés különlegességeként 2019. nyarán online valósítottuk meg miniképzéseinket virtuális vezetés témában, majd ezt követően idén, 2020. áprilisában valósult meg az utolsó tréningmodul és páros coaching folyamatok.
„Első pillanattól az volt az érzésem, hogy nem egy konzervet akartok eladni, mint a legtöbb cég, hanem a kezdetektől arra próbáltatok rezonálni, hogy nekünk mire van szükségünk. Érthetően felfűztétek az egész folyamatot a coachingos megoldásokkal, amit kerek egésznek láttam és látok most is. Hiába lett hivatalosan vége az együttműködésnek, még mindig pozitív hatást fejt ki a képzéseken résztvevőknél.”
A válság idején gördülékenyen ment az átállás, hiszen a cégkultúra alapvetően az emberközpontúságra épít.
„A közösséget nagyon jól sikerült együtt tartani, voltak különböző online csapatépítő programok, például közös kávézgatások, virtuális borozások. A visszaállást is rugalmasan kezeljük. Nyáron a családok szempontját is szem előtt tartva maradunk a virtualitás és az önkéntes home office megoldásnál, majd a nyár végére kigondoljuk, mi lesz ezek után az „új normális”. ”
Kiss Gergely, szervezetfejlesztési tanácsadónk és trénerünk az alábbi gondolatokat fogalmazta meg:
„Rendkívül erős az emberközpontúság és összetartás ennél a cégnél, éppen ezért könnyen ment az együttműködés, mert hasonlóan gondolkodtunk a fejlesztésről. Párbeszéd, valódi megértés van a másik oldalon és ez nagyban befolyásolta a gördülékeny munkát.”