2021. július 20


Egy cég életében folyamatosan kérdés az, hogy hogyan lehet a folyamatokat egyszerűsíteni, átláthatóbbá, hatékonyabbá tenni. A megoldás a digitalizáció és a mobilizáció. 
Hogy ez a gyakorlatban pontosan mit jelent, milyen megoldások vannak akár a HR folyamatok digitalizációjára vagy miként tud a pandémia után segíteni egy mobil app, többek között erről is beszélgetett Ladics Viktória Boda Kálmánnal, a Scolvo vezérigazgatójával. 
 
 
Ladics Viktória (LV): Kálmán! A Scolvo miben más, mint a többi technológiai cég?
 
Boda Kálmán (BK): A Scolvo ötvözi az egyedi mobil fejlesztések adta rugalmasságot a kész rendszerek által biztosított költséghatékonysággal.
 
LV: Miben tudjátok támogatni a vállalatokat?
 
BK: A magánéletünkben az elsődleges eszköz a mobiltelefon és a rajta lévő appok. Ezek segítségével nagyon hatékonyan tudjuk az életünket szervezni. 
Mi azt támogatjuk, hogy a vállalati folyamatok és munkák is ennyire egyszerűek és kézhezállóak legyenek. Segítünk, hogy ne csak a személyes dolgainkhoz, hanem a céges ügyek elintézéséhez is a mobil legyen az elsődleges eszköz, hisz a nem íróasztal melletti vállalati belső munkafolyamatok elvégzése és nyomon követése sokkal egyszerűbb mobil eszközről, egy dedikált alkalmazáson keresztül végezve, mint laptopról, vagy adott esetben papíron.
 
LV: Milyen termékeitek vannak?
 
BK: A mi előnyünk abban rejlik, hogy a meglévő funkciókból gyorsan és alacsony költség mellett tudunk a vállalati belső munkaszervezési folyamatokhoz jól illeszkedő egyedi megoldásokat biztosítani. Van sok előre “csomagolt” képességünk: többek között kérdőívkezelő-modulok, beosztás- és naptárkezelők, hangjegyzetek, fényképkészítő- valamint riportrendszerünk is. 
Ezekből pár hét alatt tudunk egy key account management-et támogató mobil alkalmazást építeni, amelyben a kollégák be tudják például rögzíteni a tárgyalások eredményét, azokhoz fájlokat, hangjegyzetet tudnak csatolni. De tudják tervezni a beosztásokat is, vagy akár el tudják érni az ügyfelek adatait.
Ugyanebből a képességből könnyen felépítünk egy olyan alkalmazást is, ami lehetővé teszi egy belső munkaállomást foglaló vagy jelenléttervező mobil megoldás kialakítását a kapcsolódó vezetői riporting rendszerrel. 
 
LV: Mitől különlegesek és egyediek ezek a termékek?
 
BK: A különlegességet az adja, hogy pár hét alatt (az ehhez kapcsolódó költségszinttel) tudunk választ adni az egyedi igényekre, és anélkül tudunk működő megoldást szállítani, hogy ebbe a megrendelőnek akár üzleti, akár IT oldalról jelentős erőforrásokat kellene befektetnie. 
 
LV: Milyen háttértámogatásra van szükség a rendszer működtetéshez?
 
BK: Igazából nekünk csak arra van szükségünk, hogy valaki az üzleti igényt megfogalmazza számunkra, onnantól kezdve mi intézünk mindent, és szolgáltatjuk a megoldást a felhőből.
 
LV: Milyen költséggel jár egy ilyen app egy cégnek?
 
BK: A testreszabás díja a folyamat komplexitásának függvényében változhat. Mi úgy közelítjük meg, mint a póló méretet: 
“S” -es projektnek tekintjük azt, ahol egyszerű adatgyűjtésről van szó (például egy rendszeres kérdőív a dolgozók egészségügyi állapotáról járvány esetén), ez 2-3 millió forint, míg az “M-es” -es folyamat, ahol már kiterjedt funkciókkal, de még egyirányú folyamatról van szó 4-6 millió forintba kerül. Az „L-es” komplexitású folyamatok támogatása - ahol több szereplője van a folyamatnak - egymáson átívelő függőségekkel, sok-sok szereplővel, az elérheti a 10 millió forintos összeget is. Nekünk az a tapasztalatunk, hogy ezek a ráfordítások nagyon hamar megtérülnek, és alapot adnak újabb és újabb folyamatmobilizálásra.
 
LV: Mikorra térül meg egy ilyen befektetés?
 
BK: 1 és 2 év között biztosan.
 
LV: Miben lehet mérni a „termék” hatékonyságát?
 
BK: A tapasztalatunk az, hogy egyrészt az adminisztrációs ráfordítások az egyes folyamatokra 30-40%-kal csökkennek, másrészt a folyamatos adat visszacsatolás pedig sokkal gyorsabb döntési mechanizmusokat tesz lehetővé menedzsment oldalon.
 
LV: Ki a célcsoportotok?
 
BK: Azok a nagy és közepes vállalatok, akik számos nem “íróasztalhoz kötött munkakörrel” rendelkeznek, es ezen folyamataik digitalizációjában gyorsan szeretnének látványos eredményt elérni.
 
LV: Melyik szektornak lehet hasznos a Ti terméketek?
 
BK: Mi azt látjuk, hogy számos olyan lehetőség van, ami a hatékony munkaszervezést segíti elő, függetlenül attól, hogy a cég melyik szektorban tevékenykedik: legyen ez egy belső munkaállomást foglaló, mobil eszközre épített auditalkalmazás, minőségellenőrzési megoldás, vagy értékesítés támogatás. 
 
LV: Mitől lesz cégre szabott a termék?
 
BK: A lényeg, hogy azokat a folyamatokat, adatokat, felhasználói szerepköröket fedjük le, amire a cégnek igénye van. Nincs semmi felesleg, nincsenek kerülő megoldások. Persze emellett a színvilág, meg az arculat is személyre szabott, de ez már csak hab a tortán.
 
LV: A pandémia után mire tudják használni a cégek ezeket a termékeket? 
 
BK: Azt gondoljuk, hogy a pandémia után a munkaszervezés ugyanúgy kihívás marad, így szükség lesz azokra az eszközökre, amik a cégek mindennapjait ebben tudják támogatni. Itt jövünk mi a képbe.
 
LV: Hogyan kapcsolódik ez az app a HR szolgáltatásokhoz? 
 
BK: Ma már elvárás a munkavállalók részéről, hogy legyen rugalmas a munkavégzés, mind időben, mind a helyszín kapcsán. Ahhoz, hogy ez vállalati szinten menedzselhető legyen az is szükséges, hogy a HR megtalálja és bevezesse azokat az eszközöket, amik a cég adaptálását is támogatják ehhez a megváltozott környezethez.
 
LV: Mi a folyamata, ha szeretne ilyet valaki? 
 
BK: Az elején van egy kétszer kb. 45 perces beszélgetés, konzultáció. 
Az első alkalommal megértjük az üzleti problémát, a második beszélgetésre egy koncepcióval (és nyitott kérdésekkel) érkezünk, így tisztázni tudjuk, hogy mi a megvalósítandó folyamat. Ezután adunk árajánlatot és ütemezést. Ha találkoznak az igények, akkor egy részletesebb üzleti tervezés, majd a megvalósítás következik. 
 
LV: Hol tudnak Titeket elérni?
 
BK: Elérhetőek vagyunk a https://scolvo.com/ weboldalon keresztül és én is szívesen válaszolok a megkeresésekre a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen. Emellett pedig a HR Partner Consulting tanácsadói is tudnak HR digitalizációs javaslatokat megfogalmazni, így Hozzájuk is fordulhatnak bizalommal.
 
LV: Köszönöm Kálmán a beszélgetést. További sok sikert Nektek!

Hírlevél, hogy ne maradj le

legyél naprakész!

Rólunk. Mondták.

Ügyfeleink bíznak szakértelmünkben és tanácsainkban.
HR Partner
  • 10 éves HR Partner Consulting
    Hosszú távra visszanyúló gyümölcsöző együttműködésünk van a HR Partner Consulting több üzletágával is, jól ismerik már a kollegáinkat, kultúránkat, így minden új feladatnál, már félszavakból is megértenek minket és segítenek továbbmenni az úton, testreszabottan támogatják fejlődésünket, új ötletekkel, javaslatokkal állnak elő. Szakmai profizmusukat gazdagítja, hogy tanácsadóik, trénereik nagy része a vállalati oldalon is szereztek széleskörű tapasztalatot, így akár tréningről, akár fejlesztésről vagy fejvadászatról van szó, holisztikusan közelítik meg a feladatot, az üzleti szempontokat is figyelembe véve a fejlesztési feladatok mellett.


    Kovács Viktória
    HR Igazgató, EOS Magyarország
  • HR Partner
    Azon szerencsések közé tartozom, akik mind jelölti, mind megrendelői oldalról megtapasztalhatták a HR Partner Consulting működését. Egy korábbi, végül törölt keresésük révén kerültem kapcsolatba velük, és kiemelkedően jó jelölt élményben volt részem. Így mostani pozíciómban biztos lehetek benne, hogy amikor számunkra keresnek új kollégákat, ők is ugyanezt a jelölt élményt tapasztalhatják meg. Igazi csapattagok a keresési projektek alatt, végtelen kedvességgel, türelemmel és profizmussal kezelik a változásokat, esetleges nehezebb helyzeteket. Bátran ajánlom őket mindenkinek.


    Kelsánszky Mária
    Country HR Director, Affidea Magyarország Kft.
  • HR Partner
    Az elmúlt évek során több közös munkában vettünk részt. Mindig éreztem azt a szándékot, hogy valóban megértsék a szervezeti és vezetői igényeinket, s arra adjanak megoldást. A közös gondolkodás külön élmény volt számomra. A HR Partner Consulting munkatársai soha nem voltak restek bátor kérdéseket feltenni nekem, ahogy a javaslataimat is mindig nyitott szívvel fogadták.


    Kriszt Hajnalka
    People and Performance Manager, LeasePlan
  • HR Partner Consulting
    Személy szerint nagyon hitelesnek találom szakmailag és emberileg is azokat a trénereket, szakértőket, akikkel eddig kapcsolatba kerültünk. Az ő szakmai felkészültségük és hitelességük nagyon könnyen megteremtette azt a bizalmi légkört, ami szükséges ahhoz, hogy jól együtt tudjunk dolgozni. A vezetői csapat is nagyon hamar elfogadta őket, és nagyon könnyen kialakult az együttműködés.


    Heiszmann Henrietta
    HR Igazgató, Extreme Digital
  • Rólunk mondták
    Számomra a legnagyobb értéket a HR Partner Consulting csapatában az jelenti, hogy szinte az első pillanattól kezdve, már a legelső beszélgetés alkalmával pontosan értik és meg is akarják érteni a szervezet problémáját. Amikor felhozzuk az alapvető dilemmát, úgy érzem, mintha a saját csapatom tagjai ülnének ott velem szemben - gyakorlatilag fél órán belül egymás nyelvét beszéljük.


    Nemes János
    HR Igazgató, Biotech
  • Ügyfeleink bíznak szakértelmünkben
    Azt szeretem bennük, hogy szakmailag nagyon magas szinten állnak és nagyon jó tanácsaik vannak. Mindig úgy érzem, hogy én vagyok a legfontosabb ügyfelük és ez nekem nagyon fontos. A másik, ami közös bennünk, az az, hogy mindketten megkaptuk a Családbarát Vállalat díjat. Erre én különösen büszke vagyok a cégünknél is és arra is, hogy a HR Partner Consulting ennyire fontos szerepet tulajdonít az elmenő kismamáknak, visszatérő kismamáknak és a kispapáknak is.


    Markovits Dóra
    HR Igazgató, Celanese Magyarország
  • 10 éves HR Partner Consulting
    Azért szeretek a HR Partner Consulting munkatársaival dolgozni, mert nagyon figyelnek arra, hogy mi kik vagyunk és mi az, ami minket valóban foglalkoztat. Az az energia, ami korábban arra ment el, hogy egymással viaskodtak, civakodtak vagy egyszerűen csak nem értették egymást a kollegák, ez most hasznosulni tud, mind a produkciók színvonalának emelése érdekében, azon túl, hogy egy sokkal jobb légkörben dolgoznak egymással. Azt látom, hogy a vezetőtársaim a saját csapatukkal is egyre jobban tudnak kommunikálni és egyszerűen a légkör minőségileg javult az elmúlt időszakban.


    Kosztolánczy Gábor
    Vezérigazgató-helyettes,
    Művészetek Palotája
ÜGYFELEINK

ők már bíznak bennünk

  • mondalez
  • caussade1
  • edigital
  • agco
  • vatera
  • abacus-medicine
  • kleffmann
  • generali
  • mnb
  • etyek
  • metro
  • ot
  • alma
  • thyssenkrupp
  • lufthansa
  • eurolog
  • exim
  • sanofi
  • adr
  • bonafarm
  • ingatlan
  • borsodi-sorgyar-logo
  • zinemath
  • mupa
  • monsanto
  • knh-logo
  • bisnode
  • mvm
  • dtz
  • cisco
  • cafe-commonications-logo
  • nec
  • gyokerek-es-szarnyak
  • knorr
  • accace
  • bator
  • spice
  • fkf
  • zoboki
  • graphisoft
  • ing
  • mortoff
  • nuskin
  • mavir
  • gdf-suez
  • kpmg
  • commerzbank
  • euralis
  • fundamenta
  • jti
  • avon
  • sandoz
  • mazars
  • balabit
  • EOS_WM_RGB_red
  • spar
  • doka
  • microsoft
  • kuka-logo
  • elmu
  • adevinta-logo
  • molson
  • eon
  • heineken
  • celanese
  • delta
  • pepco-logo
  • scitec
  • unilever
  • blackbelt
  • t-home
  • dbh
  • ge
Pro Bono

partnereink

gyökerek és szárnyak
három királyfi, három királylány
országos mentőszolgálat
bátor tábor
Peter Cerny Alapítványi Mentőszolgálat
Együttműködő

partnereink

Kapcsolat

várjuk a megkeresésedet!

HR partner

HR PARTNER CONSULTING KFT.

1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.


HR Partner Consulting
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/005133
KAPCSOLAT
HR Partner Consulting Kft.
Valódi Partner, Valódi Megoldások.
LÉGY NAPRAKÉSZ
kövess minket itt is

Ne maradj le legfrisseebb híreinkről és eseményeinkről!


© HR Partner Consulting Kft.
site by Meraki
Oldal tetejére