2020. november 27


A koronavírus minden cég életében jelentős változásokat hozott a mindennapokban. Vannak azonban olyan jogszabályi kötelezettségek, amiknek a pandémia ideje alatt is meg kell felelni. Az egyik ilyen a 3/2002. (VIII.30.) ESZCSM-50/1999.(XI.03.) EÜM rendelet, mely értelmében a munkáltatóknak a 4 órát meghaladóan számítógép előtt dolgozó munkavállalóik részére 2 évente szemészeti vizsgálatot kell biztosítani.
 
 
Szalay Szabolccsal, a Rapidus Optika ügyvezetőjével Ladics Viktória beszélgetett arról, hogy miként lehet rugalmasan és biztonságosan megvalósítani ezt a vizsgálatot a járvány idején.
 
Ladics Viktória (LV): Úgy tudom, a ti szolgáltatásaitok között szerepel a mobilszűrés is. Mit jelent ez pontosan?
 
Szalay Szabolcs (SZSZ): Igen, ez így van. Cégünk egyedülállóan felszerelt szűrőbusszal rendelkezik, amivel házhoz visszük a látásvizsgálatot. Azt tapasztaltuk korábban, hogy sok cég telephelyén egyszerűen nem megoldható egy helyszíni vizsgáló telepítése. Számunkra azonban ez nem létező probléma, hisz szűrőbuszunkkal bárhol és bármikor elvégezhetjük a teljes céges látásvizsgálatot. A vizsgálat minden esetben épp olyan teljes értékű, mintha egy kiépített vizsgálóhelyiségben végeznénk azt, sőt – a busz rendelkezik egy látszerész bemutatóhelyiséggel is, ahol helyben több száz termékből választhat a páciens. Egyszerű, gyors és professzionális megoldás. Erről készítettünk egy rövid animációs videót is
 
LV: Miért biztonságosabb a mobilszűrés most a COVID időszakban?
 
SZSZ: Mobil szűrőállomásunk azért biztonságosabb más szűrési formákhoz képest, mert egy elszeparált rendszert használunk, ami már eleve nem engedi meg a COVID-dal fertőzött betegek bejutását.
 
LV: Milyen biztonsági intézkedéseket vezettetek be?
 
SZSZ: Védekezési intézkedéseink közül az első, hogy minden páciensünkhöz a munkáltatóján keresztül eljuttatjuk a vizsgálat előtt a koronavírus kockázati kérdőívet. A helyszíni vizsgálat pedig lázméréssel indul - akik ezeken átmennek, ők kézfertőtlenítés után, kötelező maszkviselés mellett vehetnek részt a szemvizsgálaton, melyet mi biztosítunk a részükre. Emellett munkatársaink is folyamatosan viselnek maszkot és védőpajzsot, a gépeket és a felhasznált eszközöket pedig folyamatosan fertőtlenítjük. A szűrőbuszban a vizsgálatot végző szakemberen kívül csak egy ember tartózkodhat, ami szintén a páciensek védelmét szolgálja.
 
LV: Mi az erőssége a mobilszűrésnek?
 
SZSZ: A legnagyobb erősségünk, hogy csúcsmodern mobil szűrőbuszunk segítségével akár olyan helyszíneken is el tudjuk végezni a látásvizsgálatot, ahol ez másképp lehetetlennek tűnne. Mi könnyedén elvégezzük a szükséges vizsgálatot minden egyes kollégán, épp olyan pontosan és alaposan, mintha valamely üzletünkben kerülne arra sor - olyan helyeken, ahol mások neki sem állnának a munkának, mert nem lehet helyszíni vizsgálót felállítani.
 
LV: Mennyire egyedi a mobilszűrés a piacon?
 
SZSZ: Kitelepüléssel - amikor berendeznek egy a megrendelő által biztosított helységet - többen is foglalkoznak, de mobil optikai szűrőbusszal tudomásom szerint más optika nem rendelkezik.
 
LV: Miben vagytok jobbak vagy másak, mint a többi optika? Miért érdemes Titeket választani?
 
SZSZ: A több mint húszéves szakmai tapasztalat, a minőségi szolgáltatás és a hosszú távú tervezhetőség az, ami miatt minket választanak ügyfeleink. Abban vagyunk jók, hogy profi szakemberekkel dolgozunk, mind a szemészet, mind az optika területén. A sok éves tapasztalatunkkal olyan rutinra tettünk szert, amivel teljes garanciát tudunk vállalni a szemvizsgálattól a szemüveg használhatóságáig a legextrémebb kihívások közt is.
 
LV: Ki a célcsoportotok?
 
SZSZ: Röviden, ahol a legtöbb szemüveges dolgozó van! :) Tipikus helyszínek közé soroljuk az irodaházakat, ipari parkokat és gyárakat. A top 3 kategória jelenleg a fém-, gép-, és gyógyszeripar. Az éleslátást biztosító számítógépes szemüvegek és a korrekciós munkavédelmi szemüvegek a vezető termékeink. Ebből a szempontból vizsgálva azokat a cégeket célozzuk, ahol minél többen dolgoznak számítógép előtt, vagy ahol a dolgozóknak a munkájukhoz munkavédelmi felszereléseket kell hordaniuk.
 
LV: Mely ügyfeleitekre vagytok a legbüszkébbek?
 
SZSZ: Azokra a partnereinkre, akik az ország több területén lévő telephelyein, különböző igények mellett is azonosan elégedettek velünk. Ilyen például Magyar Posta Zrt., a MOL Nyrt. és a Danubius Hotels tagjai.
 
LV: Volt már olyan, hogy egy ügyfél a saját optikája helyett titeket választott? 
 
SZSZ: Igen, többször is, ugyanis a termékeinkre árgaranciát is merünk vállalni. Egy példát kiragadnék, mert itt személyesen is jelen voltam: Egyik szerződéses partnerünk kaposvári telephelyén a szemészeti szűrés alkalmával az egyik kedves dolgozó elkérte tőlünk a vizsgálati eredményét és jelezte, hogy ő inkább a saját optikusánál csináltatná meg a szemüvegét. Mi ezt természetesen elfogadtuk, de azért készítettünk neki egy árajánlatot, hogy legyen mihez viszonyítania. Ezt megköszönte, majd elment. A szűrés befejezése előtt rohant vissza hozzánk, hogy biztosan ott találjon minket és megrendelhesse a szemüvegét nálunk, mert a mi áraink közel 40%-kal voltak kedvezőbbek az ő optikájához képest.
 
LV: Milyen kedvezményekre lehet számítani nálatok? 
 
SZSZ: Azonnali kedvezményt adunk 10-30% között, az adott termékektől függetlenül. Utólagos kedvezmény ajánlás útján akár 100% is lehet - a hihetetlenül jó árainkhoz nagy segítség a "Hűségkártya programunk" is.
 
LV: Miért éri meg a munkáltatónak a Hűségkártya programotokat választani?
 
SZSZ: A munkáltatóknak azért éri meg nyitni a Hűségkártya irányába, mert így az alkalmazottaik nagyobb kedvezményben részesülhetnek, illetve nem csak ők, hanem családtagjaik és hozzátartozóik is. Nem utolsó sorban a munkavállalóik által generált forgalom egy részét jótékonyságra tudják fordítani. 
 
LV: Hogyan tudja a munkáltató ezt a szolgáltatást költségként elszámolni?
 
SZSZ: A munkáltató a nevére kiállított számla - "Éleslátást biztosító számítógépes védő szemüvegről" vagy "Korrekciós munkavédelmi szemüvegről" - és a munkavállalója szemészeti vizsgálati eredményének együttes meglétével 100%-os költségkét tudja elszámolni a szolgáltatásunkat.
 
LV: Miként tudja juttatásként adni a cég a szemvizsgálatot?
 
SZSZ: Mivel a védőszemüvegek támogatási mértéke nincs korlátozva, így ha a munkáltató magasabb összegben járul hozzá a dolgozói a szemüvegvásárláshoz, akkor is a fentiek szerint 100%-os mértékben tudja elszámolni azt.
 
LV: Hogyan néz ki a teljes szemvizsgálati folyamat Nálatok?
 
SZSZ: Felvesszük a kapcsolatot a megrendelő céggel, majd speciális igények esetén - gondolok itt a korrekciós munkavédelmi szemüvegekre- előzetes helyszín bejárást szervezünk. Ez után következik a szemészeti szűrés, közvetlen utána pedig a szemüvegek kiválasztása és megrendelése. Az elkészült szemüvegeket kiszállítjuk, átadjuk, majd a megrendelő arcához igazítjuk. 
 
LV: Köszönöm a beszélgetést, Szabolcs. Tűéles látást kívánunk 2021-re is!

Hírlevél, hogy ne maradj le

legyél naprakész!

Rólunk. Mondták.

Ügyfeleink bíznak szakértelmünkben és tanácsainkban.
HR Partner
  • 10 éves HR Partner Consulting
    Hosszú távra visszanyúló gyümölcsöző együttműködésünk van a HR Partner Consulting több üzletágával is, jól ismerik már a kollegáinkat, kultúránkat, így minden új feladatnál, már félszavakból is megértenek minket és segítenek továbbmenni az úton, testreszabottan támogatják fejlődésünket, új ötletekkel, javaslatokkal állnak elő. Szakmai profizmusukat gazdagítja, hogy tanácsadóik, trénereik nagy része a vállalati oldalon is szereztek széleskörű tapasztalatot, így akár tréningről, akár fejlesztésről vagy fejvadászatról van szó, holisztikusan közelítik meg a feladatot, az üzleti szempontokat is figyelembe véve a fejlesztési feladatok mellett.


    Kovács Viktória
    HR Igazgató, EOS Magyarország
  • HR Partner
    Azon szerencsések közé tartozom, akik mind jelölti, mind megrendelői oldalról megtapasztalhatták a HR Partner Consulting működését. Egy korábbi, végül törölt keresésük révén kerültem kapcsolatba velük, és kiemelkedően jó jelölt élményben volt részem. Így mostani pozíciómban biztos lehetek benne, hogy amikor számunkra keresnek új kollégákat, ők is ugyanezt a jelölt élményt tapasztalhatják meg. Igazi csapattagok a keresési projektek alatt, végtelen kedvességgel, türelemmel és profizmussal kezelik a változásokat, esetleges nehezebb helyzeteket. Bátran ajánlom őket mindenkinek.


    Kelsánszky Mária
    Country HR Director, Affidea Magyarország Kft.
  • HR Partner
    Az elmúlt évek során több közös munkában vettünk részt. Mindig éreztem azt a szándékot, hogy valóban megértsék a szervezeti és vezetői igényeinket, s arra adjanak megoldást. A közös gondolkodás külön élmény volt számomra. A HR Partner Consulting munkatársai soha nem voltak restek bátor kérdéseket feltenni nekem, ahogy a javaslataimat is mindig nyitott szívvel fogadták.


    Kriszt Hajnalka
    People and Performance Manager, LeasePlan
  • HR Partner Consulting
    Személy szerint nagyon hitelesnek találom szakmailag és emberileg is azokat a trénereket, szakértőket, akikkel eddig kapcsolatba kerültünk. Az ő szakmai felkészültségük és hitelességük nagyon könnyen megteremtette azt a bizalmi légkört, ami szükséges ahhoz, hogy jól együtt tudjunk dolgozni. A vezetői csapat is nagyon hamar elfogadta őket, és nagyon könnyen kialakult az együttműködés.


    Heiszmann Henrietta
    HR Igazgató, Extreme Digital
  • Rólunk mondták
    Számomra a legnagyobb értéket a HR Partner Consulting csapatában az jelenti, hogy szinte az első pillanattól kezdve, már a legelső beszélgetés alkalmával pontosan értik és meg is akarják érteni a szervezet problémáját. Amikor felhozzuk az alapvető dilemmát, úgy érzem, mintha a saját csapatom tagjai ülnének ott velem szemben - gyakorlatilag fél órán belül egymás nyelvét beszéljük.


    Nemes János
    HR Igazgató, Biotech
  • Ügyfeleink bíznak szakértelmünkben
    Azt szeretem bennük, hogy szakmailag nagyon magas szinten állnak és nagyon jó tanácsaik vannak. Mindig úgy érzem, hogy én vagyok a legfontosabb ügyfelük és ez nekem nagyon fontos. A másik, ami közös bennünk, az az, hogy mindketten megkaptuk a Családbarát Vállalat díjat. Erre én különösen büszke vagyok a cégünknél is és arra is, hogy a HR Partner Consulting ennyire fontos szerepet tulajdonít az elmenő kismamáknak, visszatérő kismamáknak és a kispapáknak is.


    Markovits Dóra
    HR Igazgató, Celanese Magyarország
  • 10 éves HR Partner Consulting
    Azért szeretek a HR Partner Consulting munkatársaival dolgozni, mert nagyon figyelnek arra, hogy mi kik vagyunk és mi az, ami minket valóban foglalkoztat. Az az energia, ami korábban arra ment el, hogy egymással viaskodtak, civakodtak vagy egyszerűen csak nem értették egymást a kollegák, ez most hasznosulni tud, mind a produkciók színvonalának emelése érdekében, azon túl, hogy egy sokkal jobb légkörben dolgoznak egymással. Azt látom, hogy a vezetőtársaim a saját csapatukkal is egyre jobban tudnak kommunikálni és egyszerűen a légkör minőségileg javult az elmúlt időszakban.


    Kosztolánczy Gábor
    Vezérigazgató-helyettes,
    Művészetek Palotája
ÜGYFELEINK

ők már bíznak bennünk

  • blackbelt
  • thyssenkrupp
  • spice
  • agco
  • ing
  • nuskin
  • kpmg
  • knorr
  • fundamenta
  • borsodi-sorgyar-logo
  • accace
  • gdf-suez
  • avon
  • zinemath
  • exim
  • mvm
  • abacus-medicine
  • microsoft
  • knh-logo
  • bonafarm
  • eurolog
  • nec
  • sandoz
  • balabit
  • heineken
  • elmu
  • lufthansa
  • mavir
  • eon
  • commerzbank
  • bator
  • cisco
  • mazars
  • dbh
  • bisnode
  • caussade1
  • dtz
  • molson
  • kuka-logo
  • vatera
  • adr
  • monsanto
  • mnb
  • jti
  • pepco-logo
  • euralis
  • cafe-commonications-logo
  • ot
  • scitec
  • generali
  • ge
  • mortoff
  • gyokerek-es-szarnyak
  • fkf
  • metro
  • kleffmann
  • alma
  • doka
  • celanese
  • graphisoft
  • mondalez
  • unilever
  • edigital
  • delta
  • t-home
  • EOS_WM_RGB_red
  • spar
  • zoboki
  • ingatlan
  • sanofi
  • etyek
  • adevinta-logo
  • mupa
Pro Bono

partnereink

gyökerek és szárnyak
három királyfi, három királylány
országos mentőszolgálat
bátor tábor
Peter Cerny Alapítványi Mentőszolgálat
Együttműködő

partnereink

Kapcsolat

várjuk a megkeresésedet!

HR partner

HR PARTNER CONSULTING KFT.

1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.
I. em. 4. sz.


HR Partner Consulting
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/005133
KAPCSOLAT
HR Partner Consulting Kft.
Valódi Partner, Valódi Megoldások.
LÉGY NAPRAKÉSZ
kövess minket itt is

Ne maradj le legfrisseebb híreinkről és eseményeinkről!


© HR Partner Consulting Kft.
site by Meraki
Oldal tetejére