Mélyen hiszünk abban, hogy minden cég életében az EMBER a legfontosabb ÉRTÉK. Ez nálunk nem csak a közhely szintjén értendő, hiszen ez szakmai hitvallásunk is és ennek mentén építjük tudásunkat, alakítjuk szolgáltatási portfóliónkat is ügyfeleink számára.
A munkatársak megtartása, elkötelezettségük erősítése kulcsfontosságú az üzleti eredményesség érdekében is. Azokban a szervezetekben, ahol magas az elkötelezettségi mutató, 202%-kal jobban teljesítenek a dolgozók, mint az alacsony elkötelezettségű versenytársaiknál (Dale Carnegie).
Mi befolyásolja és mi vezet az erős munkavállalói elkötelezettséghez? A „Kincentric Legjobb Munkahelyek Program” felmérése szerint három dolog szükséges hozzá:
1) a szervezeti agilitás;
2) a tehetségfókuszú gondolkodás,
3) és az elkötelező vezetők.
Ha cégvezetőként szeretnénk elérni ezeket az értékeket, akkor igen sok mindenen kell egyszerre változtatnunk. Mivel érdemes kezdeni? Mihez nyúljunk először, ha még messze érezzük a cég kultúráját ezektől az értékektől?
A vezetők, akár teamvezetők, akár középvezetők vagy a cég felsővezetői minden pillanatban formálják a szervezet kultúráját. Az ő gondolkodásukon, viselkedésükön, hiedelmeiken, félelmeiken, kompetenciáikon keresztül válik minden egyéb elem megvalósíthatóvá (vagy éppen ők nehezítik azok megvalósítását). Ezért érezzük a legfontosabb beavatkozási pontnak a vezetőfejlesztést.
Számos vezetőfejlesztési eszközzel tudjuk támogatni ügyfeleinket, de kiemelten szeretnénk foglalkozni az üzleti coachinggal, mert sok kérdést kapunk annak mibenlétével és hatékonyságával kapcsolatban. Coaching üzletágunkban 26 kiváló coach áll ügyfeleink rendelkezésére.
Ez a coach pool biztosítja, hogy az adott cégre vagy személyre szabottan megtaláljuk a legjobb szakembert a fejleszteni kívánt vezető számára. Coaching üzletágunk egyik legfontosabb célja, hogy olyan coach-fejlesztő szakemberekkel dolgozzunk, akikre igazak az alábbi értékek:
- coach szakmai tapasztalatuk mellett több éves vezetői múlttal is rendelkeznek;
- a fejlesztői munkát szenvedéllyel és mély elhivatottsággal végzik;
- munkájukat magas minőségben az International Coach Federation (ICF) irányelveit és az Etika kódexét figyelembe véve dolgoznak;
- munkájuk során többféle coaching módszertant (Gestalt, Brief coaching, Tranzakcióanalízis, NLP) alkalmaznak az ügyfélhez és a témához igazodva;
- nagy gondot fordítanak szakmai személyiségük és kompetenciáik fejlesztésére, ezért rendszeresen járnak szupervízióra és továbbképzésekre.
A piacon egyedülálló módon olyan széles körű szakembergárdával rendelkezünk, akik közül minden vezető megtalálja a saját maga számára leginkább illeszkedő, a bizalmi hullámhosszon rá rezonálni képes coachot, mivel lehetőséget biztosítunk a teljes pool-ból történő választásra is.
„Milyen kár, hogy nálunk a cégben csak senior vezetők számára elérhető a coaching…” - halljuk gyakran a csalódott hangot azoktól a partnereinktől, akiknél pozíció szintjéhez kötötték a coaching szolgáltatás igénybevételét. Sokáig mi is elsősorban senior vezetők számára dolgoztunk, mivel ez a fejlesztési beruházás elsősorban az ő számukra volt biztosítva. Azonban választ akartunk adni egy létező fejlesztői dilemmára, miszerint a tehetséges vezetői potenciálok, a frissen kinevezett vezetők, a projekt munkatársak is kaphassanak egyéni coaching fejlesztéseket. Számukra tettük elérhetővé alacsonyabb díjazású, rövidebb folyamatainkat az ún. Talent coaching szolgáltatásunkkal. Emellett természetesen megtartottuk Business és Executive szintű coaching szolgáltatásainkat is.
A folyamat során minden esetben a kijelölt munkatárs beosztását, a témát és a célt figyelembe véve coach bázisunkból legalább 3-4 coach profilt küldünk az adott cég vezetője számára. Ezután lehetőséget biztosítunk arra, hogy a vezető a számára szimpatikus coachokkal személyesen is megismerkedjen egy nulladik találkozó keretében, annak érdekében, hogy el tudja dönteni melyik kollégánkkal működik a kémia, a bizalmi hullámhossz; és hogy ki az, akivel el tudja képzelni a közös munkát. Így tud elkezdődni a fejlesztői folyamat.
Tapasztalatunk alapján a leggyakoribb coaching témák a vezetői identitás kérdés, motiváció, konfliktuskezelés, változásmenedzsment, stresszkezelés, teljesítmény- és időmenedzsment, munka-magánélet egyensúly, önérvényesítés, vezetői és általános kommunikációs helyzetek.
Amit minden megbízónk számára biztosítunk:
- garantált szakmai minőségbiztosítás;
- profi és szenvedélyes szakemberekből álló csapatból való választási lehetőség;
- a megbízó által meghatározott cél fókuszban tartása;
- további szakmai/fejlesztési javaslatok.
Meglátásunk alapján a coaching várható eredményei a megadott fejlesztési célokon túl a belső/rejtett erőforrásait mobilizálni képes, önreflektív, tudatos, koncentrált, felelősséget vállaló, megoldásfókuszú, coaching szemléletű, elkötelezett vezető.
Ha Ön is szeretne teret és időt biztosítani munkatársai/vezetői számára, hogy fejlődjenek, akkor keressenek minket bizalommal! Állunk rendelkezésükre offline és online formában is.